اخبار و مقالات

ناظران کشاورزی از ورود محصولات بی کیفیت به بازار جلوگیری کنند
تاریخ انتشار : 1395/12/15 ساعت 16:33:52

ناظران کشاورزی از ورود محصولات بی کیفیت به بازار جلوگیری کنند
 
۱۱:۱۹ (شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵)
اخبار مرتبط
» صادرات بیش از 182 میلیون دلار محصولات کشاورزی از مرز آستارا
» 4 و هشت دهم درصد محصولات کشاورزی در تهران تولید می شود
» 1350 میلیارد تومان برای تقویت صندوق بیمه محصولات کشاورزی اختصاص یافت

نماینده مردم شوش درمجلس با بیان اینکه ناظران کیفی اجازه ندهند محصولات بی کیفیت کشاورزی روانه بازار شود،گفت:صادرات محصولات بی کیفیت مانعی برای جلب اعتماد مشتریان خارجی در بازارکشاورزی است.

سید راضی نوری  درباره نظارت بر توزیع میوه در بازار مصرفی کشور،گفت:دولت نباید اجازه دهد محصولات بی کیفیت کشاورزی در بازاربرای فروش عرضه شوند و این درحالی است که برای جذب مشتری برای خرید تولیدات کشاورزی ایرانی باید دو مولفه ی "نرخ مناسب"و "کیفیت" در دستورکار قرار بگیرد.
 
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: ثبات بازار صادراتی کشاورزی و افزایش مصرف کالاهای ایرانی در گرو اعتماد سازی پایدار در صنعت کشاورزی است و این اعتماد سازی تنها با توزیع با کیفیت محصول همراه با تدوام تولیدعملیاتی می شود.
 
عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان برگشت خورن تولیدات کشاورزی اعتبار صادراتی محصولات ایرانی را خدشه دار می کند،گفت: صادرات محصولات کشاورزی بدون کیفیت علاوه براینکه بی اعتمادی برای مشتری خارجی را رقم  می زند،فرصت های اقتصادی را  نیز از بین می برد واین درحالی است که  بازگشت مجدد به بازارهای مذکور حتی با توزیع کالای باکیفیت نیز دیگر کار دشواری است.